Sunny♥

Åh vilken underbar dag.
Som började med en riktig sovmorgon, sen åkte jag och mamma till apoteket och till hööks! Och ridbyxorna jag köpte....åh bästa köpet av ridbyxor någonsin! Sen fikade vi lite och åkte sen till stallet:)
 
Jag skulle rida Sunny även denna fredag och OJ VILKEN PONNY! Det gick så bra. Hon var mjuk och fin hela passet igenom och på slutet kom hon i en låg form. Fina ponnie♥ Vi jobbade med framdelsvändningar vilket gick dåligt från en början men mycket bättre på slutet.
En väldigt händelserik ridlektion idag då Caddy började bocka och skena (Sunny började också små skena, men jag fick stopp på henne efter att jag svängde in henne i sargen) Wendy den nya hästen var väldigt galen vilket gjorde att en tjej började grina och hon på Caddy började grina och ja!!! Men endå var det den bästa ridlektionen på länge. Nu ska jag troligtvis få sitta på Sunny till sommarlovet, HOPPAS.....♥
 
Nu när jag kom hem efter ett toppen pass har jag ätit en supergod middag och snart väntar en cheesecake som efterrätt. Toppendag.
 
Imorgon ska jag troligtvis sitta på Higher för första gången på  ca 3 månader, barbacka ska jag sitta också ska jag bara skritta runt:) Vi ska först känna så att han inte ömmar:) För knölarna har blivit en stor skillnad på. Och nu har vi även minskat tabletterna till 30 tabletter:) Åh har längtat så mycket efter att få sitta på Highsen's rygg♥
Mamma ska även rida Viran samtidigt!
 
Gammal bild på Sunny ↓
Och en repris bild igen, men han är så fin på den här bilden♥
Viran♥
/Kram Linnea:)
 
 
 
 
Lina
2014-05-08 @ 20:02:25
URL: http://anonymaryttaren.bloggo.nu

Kan du visa en bild på ridbyxorna i ett inlägg?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneahigher.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg, jag är en 14 årig tjej som heter Linnéa. Jag tycker om attt fota och ni kommer att få ta del av mina bilder jag fotar här - det är allt från djurbilder till mat och blommor. Jag håller även på med hästar men tyvärr fick jag för ett tag sedan ta bort min bästa vän Tempe som jag fick den 29/8-14 så jag hann inte ens ha honom i ett år... Sen har vi en till häst i familjen som heter Higher och han är en varmblodsvalack på 12 år och är 168 cm i mkh. Ni kommer få ta del av min vardag och tankar här också, jag hoppas att ni stannar kvar och tycker att min blogg är intressant:)

RSS 2.0