Världens finaste💕

Åh vad jag älskar denna häst alltså💕 Higher var helt fantastisk idag, ingen har suttit på honom på säkert över 1 månad och han går klockrent😍 Alla promenader och longeringar + bommar har verkligen gett resultat och han är så lugn och fin😊 Han var jättemjuk och lugnt gick han! Higher uppskattade att ridas barbacka och även jag tyckte att det var jättemysigt💕 Imorgon kör vi en mystur i skogen med mamma och Viran😊 Från idag 👇 
Lite trött! Och han blev lite svettig idag också👏 Helt fantastiskt, han är omöjlig att få svettig😂
Viran💕 Mamma red henne idag och mamma galopperade för första gången på säkert 1 år, överlycklig😊 
Både jag och mamma var jätteglada i bilen påväg hem😊
/Kram Linnea:-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneahigher.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg, jag är en 14 årig tjej som heter Linnéa. Jag tycker om attt fota och ni kommer att få ta del av mina bilder jag fotar här - det är allt från djurbilder till mat och blommor. Jag håller även på med hästar men tyvärr fick jag för ett tag sedan ta bort min bästa vän Tempe som jag fick den 29/8-14 så jag hann inte ens ha honom i ett år... Sen har vi en till häst i familjen som heter Higher och han är en varmblodsvalack på 12 år och är 168 cm i mkh. Ni kommer få ta del av min vardag och tankar här också, jag hoppas att ni stannar kvar och tycker att min blogg är intressant:)

RSS 2.0