Härlig dag

Vilken härlig dag❤ 
Imorse vaknade jag upp i tystnad i min säng, utvilad, det var underbart. Mina kusiner och min farbror med fru har varit här ett tag och igår åkte dom hem så det har ju inte varit så lugnt här hemma och jag har inte fått så mycket sömn men idag😍 Det behövdes👌 Sen gick jag upp och åt en frukost sen gick jag och la mig i sängen med datorn i knät och min favorit serie The fosters på skärmen och bara mös😊 Efter det var det helt plötsligt middag. Och efter middagen blev det en promenad med pappa  - promenaden gjorde mig dyngsvettig så jag tog ett dopp i poolen, mycket härligt. Och sen blev det en dusch och nu sitter jag i soffan med en proppfull mage med mitt favorit bröd i, danskt rågbröd😉 Wallander är på tv:n nu och efter det kryper jag ner i sängen med The fosters serien igen👌 Dagen i bilder 👇
 
 
Linn
2015-08-28 @ 12:18:49
URL: http://linnkajsakavat.blogg.se

Sv:Tack så mycket! Ja det var väldigt längesen och hoppas att vi kan ses någon dag! :)<3

Svar: Ja det vore jättekul, du kanske har snapschat eller nåt så att vi kan höras?<3
linneahigher.blogg.se

Linn
2015-09-10 @ 22:38:07
URL: http://linnkajsakavat.blogg.se

Ja jag har snapchat men jag kan ju sms dig , mitt snapchat adress osv om inte du har bytt nummer förstås. Men visst är ditt nummer som slutar på 15?<3:)

Svar: Ja jag tror att ja har samma nummer, du kan ju skicka iväg ett hej så vet ja osså kan ja höra av mig om jag fått det😄
linneahigher.blogg.se

Linn
2015-09-13 @ 19:29:08

jag har skickat iväg ett "hej" nu och hoppas att det kommer fram till dig 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linneahigher.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg, jag är en 14 årig tjej som heter Linnéa. Jag tycker om attt fota och ni kommer att få ta del av mina bilder jag fotar här - det är allt från djurbilder till mat och blommor. Jag håller även på med hästar men tyvärr fick jag för ett tag sedan ta bort min bästa vän Tempe som jag fick den 29/8-14 så jag hann inte ens ha honom i ett år... Sen har vi en till häst i familjen som heter Higher och han är en varmblodsvalack på 12 år och är 168 cm i mkh. Ni kommer få ta del av min vardag och tankar här också, jag hoppas att ni stannar kvar och tycker att min blogg är intressant:)

RSS 2.0